Cavallers de les Quatre Barres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

xSans

3 participantes

Ir abajo

xSans Empty xSans

Missatge por xSans:]* Dt Nov 27, 2012 1:23 am

Hey! em presento! em dic Xavi (x) Sans (Sans) Razz i tinc 15 anys!, visc en un lloc secret de Catalunya, pero us donaré una pista, comença per B i acaba per Arcelona lol! . (aquestes parides són propies de mi, no us preocupeu... ). Com anava dient tinc 15 anys, per tant 4 ESO! no se que faré en un futur, possiblement estudii publicitat. Em costa escriure sense fer faltes, pero m'hi esforço (amb il.lusió).

M'agraden els jocs de first strike per ordinador, com per exemple el urban terror (possiblement poc conegut) i odio el CoD. També m'agrada el Spiral Knighs i el 4STORY, que ara hi he deixat de jugar :]*

M'agrada escriure :]* en canvi de :], sé que és un xorrada pero avegades la gent m'ho pregunta Very Happy
També m'agrada molt donar voltes Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow mentres dic Hardcore Style, no se perque, ja que tampoc m'agrada; pero resulta divertit!

No se que més explicar, pero si voleu saber alguna cosa més ja sabeu on trobar-me! Razz
xSans:]*
xSans:]*

Posts : 7
Join date : 27/11/2012

Tornar a dalt Ir abajo

xSans Empty Re: xSans

Missatge por FreeMaresme Dt Nov 27, 2012 3:01 am

Quin nervi estas fet xDD
FreeMaresme
FreeMaresme

Posts : 83
Join date : 13/09/2011
Age : 45

Tornar a dalt Ir abajo

xSans Empty Re: xSans

Missatge por xSans:]* Dt Nov 27, 2012 4:57 am

Jeje m'he oblidat de dir que sóc hiperactiu bounce bounce Jeje i també que no m'agrda l'alcohol (aixo no té ap relació amb l'anterior peró més igual) i tampoc em prenc les coses individuals masa seriosament (pero les que es fan amb grup si {no patiu}) <- equació XD
xSans:]*
xSans:]*

Posts : 7
Join date : 27/11/2012

Tornar a dalt Ir abajo

xSans Empty Re: xSans

Missatge por xSans:]* Dt Nov 27, 2012 5:00 am

I que sóc veï de Dz-Darkzunder , i que crec que hauria deescriure tot aixó en el primer post i no pas en 3 difenrents (segur que després s'em ocurreix alguna altra cosa. I també dir que sóc massa divertit i avegades masa pesat (si no, pregunteu-li al Dz)
xSans:]*
xSans:]*

Posts : 7
Join date : 27/11/2012

Tornar a dalt Ir abajo

xSans Empty Re: xSans

Missatge por Zmario Dt Nov 27, 2012 9:20 pm

Maremeva Quin Spam!!!!
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

xSans Empty Re: xSans

Missatge por xSans:]* Dj Nov 29, 2012 6:50 am

Smile
xSans:]*
xSans:]*

Posts : 7
Join date : 27/11/2012

Tornar a dalt Ir abajo

xSans Empty Re: xSans

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum