FreeMaresme
+2
Txell
FreeMaresme
6 participantes
Pàgina 1 de 1
FreeMaresme
Hola, soc de Mataro (Barcelona) i fins fa poc estava a l´atur, actualment estic treballant a una tenda de bicis a Vilassar (poligon els garrofers). Practico la bici de muntanya, amb la seva vertent mes radical, ho pode-ho mirar aqui:
http://freemaresme.blogspot.com/
http://freemaresme.blogspot.com/
FreeMaresme- Posts : 83
Re: FreeMaresme
Free! T'has oblidat de dir el més important! que portes els cabells llargs!! XDDDD
P.D.: ah! i també que ets líder del gremi... però això no té gaire importància... :DD
P.D.: ah! i també que ets líder del gremi... però això no té gaire importància... :DD
Txell- Posts : 26
A veure... Tinc 32 anys i he crescut amb el mon dels videojocs, el meu primer ordinador va ser un Amstrad CPC464 sincro verd i desde llavors he anat pasan de consola amb consola, pero ara crec que l´ordinador es la millor plataforma que hi ha.
Tinc el cabell llarg, ulls marrons, 1,77 d´altura...
PD: Com diuen per haya dalt, continuara...
Tinc el cabell llarg, ulls marrons, 1,77 d´altura...
PD: Com diuen per haya dalt, continuara...
Tambe podria dir que he crescut amb Bola de Drac i que soc un admirador de l´anime, avancs llegia manga, pero ultimament m´he pasat al comic fantastic, no de superherois
A mes soc seguidor de Star Trek, de "petit" feien a la tele "Star Trek: la nova generacio". A mes tambe veia "Els Joves", "Nan Roig", "l ´escurço negre", etc.. Series emblematiques i amb les que la TV3 va saber apostar.
Per un altre banda, m´agrada veure els esports: Tennis, snooker, Motos, F1, ...
PD: Encara vole-ho mes?
A mes soc seguidor de Star Trek, de "petit" feien a la tele "Star Trek: la nova generacio". A mes tambe veia "Els Joves", "Nan Roig", "l ´escurço negre", etc.. Series emblematiques i amb les que la TV3 va saber apostar.
Per un altre banda, m´agrada veure els esports: Tennis, snooker, Motos, F1, ...
PD: Encara vole-ho mes?
Home, i tant! més i més! ho volem saber tot sobre el nostre líder! XDDD
Txell- Posts : 26
Pues free si sapiguessis els mangues y el anime k veu cada dia m'agermana fliparies y tamb li agrada algun joc com el spyro o klonoa (classics ps1) y de mangues jo tinc pocs els 10 numeros de legend of zelda y el
3r de keroro XD
3r de keroro XD
Zmario- Posts : 50
Diria que t'has deixat el teu nom oh gran jefe.
kolominho- Posts : 8
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum