Cavallers de les Quatre Barres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

4 participantes

Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por XenxuS Dj Set 22, 2011 11:28 pm

Bones.

doncs resulta que, des de l'aparicio del sitema de panoplies, estic creant kits d'equipament depenent del seu trasfons (mistic, rapid, noob, etc...).

L'ultim que e creat es un kit tecnologic, i a l'hora de ficar la pistola, m' he decidit a ficar una de les disponibles amb medalles del TWIN: La Pulsar y la Catalyzer.

el dubte ve aci... quina agafe? he mirat les sues descripcions i funcionament en la wiki a més de les seues variants al levejar-les, y no em desidisc...

vosaltres que opineu?
XenxuS
XenxuS

Posts : 10
Join date : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por FreeMaresme Dj Set 22, 2011 11:48 pm

Tothom agafa la Pulsar per fer la Polaris, jo la tinc i ba mol be Wink
FreeMaresme
FreeMaresme

Posts : 83
Join date : 13/09/2011
Age : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por Zmario Dv Set 23, 2011 5:52 am

si la catalytzer la vaig agafar pero no em va agradar gaire, lo bo de ella es k es carregava super rapid amb 1 segon
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por Zmario Dv Set 23, 2011 5:55 am

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Sinttulotkf

a k mola? la he fet al vanaduke Razz
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por Zmario Dv Set 23, 2011 5:55 am

bueno no rula aki https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/41/sinttulotkf.png/
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por Zmario Dv Set 23, 2011 5:56 am

algo pixelejado pro bueno
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por Txell Dl Set 26, 2011 8:17 am

La polaris va força bé (segons el que diu el free i ho tenim comprovat amb els partides amb ell). Això sí, posat ulleres de sol perquè acabaràs enlluernat xD
Txell
Txell

Posts : 26
Join date : 13/09/2011
Age : 33
Location : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por FreeMaresme Dl Set 26, 2011 9:01 am

Si ets epileptic, millor no l´agafis xDD
FreeMaresme
FreeMaresme

Posts : 83
Join date : 13/09/2011
Age : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Dubte d'equipament...  Pulsar o Catalyzer? Empty Re: Dubte d'equipament... Pulsar o Catalyzer?

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum