Cavallers de les Quatre Barres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tychon

3 participantes

Tychon Empty Tychon

Missatge por Tychon Dt Set 20, 2011 7:40 am

Hola, sóc en Tychony i molts de vosaltres ja em coneixeu. La Y del final només hi és perquè Tychon ja estava triat. Tychon és un sobrenom que utilitzo normalment a Internet i el vaig trobar en un programa generador de noms aleatoris. Significa "encertat" o "precís", i és grec.

El meu nom real és Ramon, tinc 20 anys i estudio el doble grau de Física-Matemàtiques a la UAB. De fet, si s'ha de triar, sóc més físic que matemàtic. Em descuidava de dir que visc a Manresa (Bages) i cada dia faig 3 hores de tren en total per anar a i tornar de Bellaterra.

M'agraden el kiwi, els videojocs, la Txell, la ciència, Europa, l'art (pop music not included) i haig de dormir 8 hores al dia sí o sí. I no m'agrada menjar xocolata, però això no vol dir que no la trobi amb bon gust.

Tema videojocs: prefereixo coses innovadores i estic cansat dels mata-mata, apunta-i-dispara (Call of Duty), MMORPG (WoW, Spiral Knights és un cas a part) o lluita (Tekken). Odio les companyies Sony, Red Bull, Coca-cola, Apple. Això vol dir que mai compraré iPhones i varis, ni PS3 i varis, ni beuré les begudes corresponents.

Navegador: Opera. Servei de missatgeria instantani: Skype. Plataforma de jocs: PC. Antivirus: avast! OS: Windows 7. Jocs actuals: League of legends i Spiral Knights.

I aquí ho deixo, que la Txell s'ha quedat sense idees.

Editat per darrera vegada per Tychon el Dc Set 21, 2011 8:21 am, editat 2 cops en total
Tychon
Tychon
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Tychon Empty Re: Tychon

Missatge por Txell Dt Set 20, 2011 7:44 am

Què putes XD

Ho havia de dir XD
Txell
Txell

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por FreeMaresme Dt Set 20, 2011 8:25 am

¿Com que proximament? ¬¬
FreeMaresme
FreeMaresme

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Tychon Dc Set 21, 2011 8:19 am

Actualitzat!
Tychon
Tychon
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Txell Dc Set 21, 2011 8:25 am

Com que la Txell s'ha quedat sense idees? eh eh? La Txell en té moltes, el problema és que em censures... ¬¬ perquè bé que no has posat que ets un bon noi, molt llest, rialler, tímid amb qualsevol persona que no sigui jo, que em fiques mà a la primera de canvi (sabeu allò que diuen? que els tímids després a la intimitat són la puta ostia? Doncs el tyx confirma la regla xD)... però clar ¬¬ s'havia de censurar XDDDD

P.D.: Tatimu! però ja sas que m'encanta que passis vergonya! XDDD
Txell
Txell

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum