Cavallers de les Quatre Barres
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Estratégies per els Jefes

5 participantes

Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dt Set 20, 2011 5:31 am

Aqui us explicare les estrategies per a vencer a tots els jefes que hi han al spiral knights:

Nivell 1
Snarbolax

Nivell 2
Jelly King
Roarmulus twins

Nivell 3
Lord Vanaduke
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dt Set 20, 2011 6:10 am

Zona 1
Snarbolax

Igual que tots els animals, la Snarbolax és feble a la perforació i resistent als atacs elementals. A l'inici de la batalla, es cau sota terra, emergeixen en una de les quatre cantonades de l'habitació, i després o bé realitzar un atac a distància o acostament al jugador per un combo de la picada (similar a la d'un Wolves Alpha). En aquest estat, el Snarbolax és immune a tots els atacs i els efectes d'estat, incloent vials Stun.
Quan el Snarbolax és a la superfície, hi ha una breu oportunitat per empènyer o atreure cap a la Campana de la Bèstia al centre de l'habitació. En colpejar la campana, mentre que el Snarbolax és a prop d'ella, la Snarbolax es va sorprendre i vulnerables als danys per uns segons, durant els quals el seu pelatge és de color marró i groc dels seus ulls brillen. És en aquest moment que tot l'equip ha infligir el major dany a ella com sigui possible abans de que torni a la normalitat Snarbolax. Repetiu aquest procés fins que el Snarbolax és mort.
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dt Set 20, 2011 6:11 am

Zona 2
Jelly King

Aquestes postres gegant embogit a tractar d'evitar que atac amb una enorme quantitat de esbirros que pul.lulen. Es genera en un espai petit en la part superior de l'habitació. El millor és aconseguir una arma que pot causar enverinament o un incendi. Verí és el millor pel fet que el real colossal pot i va a sacrificar als seus amics més petits a curar-se a si mateix. Quan apareix per primera vegada, tenir un atac carregat llest per a ser alliberat. La Gelea Reial és capaç de trencar els murs que puguin trencar-se i també poden disparar petites gelatines Royal Mini terme.
Un conjunt d'una bona armadura es compon de defensa contra la perforació, tant en l'armadura i l'escut. Els conjunts de Chroma i Virulisk són especialment útils, ja que donen un bonus de dany contra Slim. Encara que molts es triï la línia Wolves i les seves actualitzacions, ja que també ofereix la perforació de defensa i una bonificació de dany sense que fos inútil o obsoleta del Palau de la gelea reial.
Armes de foc no són molt eficaços perquè altres meduses solen bloquejar el seu tir. Executar i cops de destral, fent cas omís de les meduses i altres detenint-se només per protegir la gelea real quan es gira. L'ús d'armes o vials per mantenir la gelea reial enverinat, maleïda, i el foc en tot moment.
vídeo Tutorial
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dt Set 20, 2011 6:13 am

Zona 2
Roarmulus Twins

Un jugador es col loca mitjançant un interruptor, i només ells controlen els processos i les parets. Tots els altres jugadors han de mantenir la scuttlebots fora d'ells i assegurar-se que no moren a l'espera d'un dels bessons per ser atordit per un coet.


Tàctica
Hi ha dos factors importants a aquesta lluita del cap que pot alterar significativament la manera fàcil o difícil que és, independentment de la mida del grup - l'ús de l'interruptor, i la scuttlebots, la majoria dels problemes s'originen quan els companys estan confosos i colpejar els interruptors abans de coets passar, o quan va dir contra els robots d'interrompre la programació d'un interruptor-usuari. La comunicació és clau en aquesta etapa i xat de veu llevat que es suggereix que els partits reparteixen els papers de la batalla per davant abans de prendre sobre ella.
Els bessons Roarmulus passar per tres fases de la batalla, i la tàctica s'indiquen en cada formulari. Tingueu en compte que cada bessó, quan està prou malmès, serà "passar a la següent fase abans que el seu germà, la tàctica assumir els dos bessons han arribat a la mateixa fase.

FASE 1) Els bessons Roarmulus només el foc de la meitat, i no es mouen cap als costats. Aquesta peça és bastant fàcil, com tot el que heu de fer és temps de canviar el seu cops fins que els coets d'un costat de viatge i prem sobre l'altre bessó. NOTA: Els coets es len entre si, de manera que una vegada que decideixi quin dels bessons que vols colpejar, portar cap amunt de la paret que està més a prop al seu costat - això va a destruir els seus míssils a principis al mateix temps a l'altra per passar a través, i reduir les possibilitats que es lin entre si. Una vegada que el doble víctima és copejada, una fletxa groga que apunten al que indica que està immobilitzat - utilitza això com l'oportunitat de tractar alguns danys.
Una vegada que un bessó està danyat prou, va a obtenir un color porpra "escut" al front, el bloqueig de tots els atacs en el futur - és llavors que és necessari canviar els objectius i atacar a l'altra bessona per continuar.

FASE 2) Una vegada que tots dos bessons són prou danyada, la segona fase s'inicia - amb l'única diferència aquí és que els dos bessons ara es mouen amunt i avall, a més dels seus constants atacs, tot i que mai es mourà mentre que en el medi d'un atac. Quan això es fa difícil és el fet que els jugadors sovint es guia coets un dels bessons és més que l'altre costat només perquè els trobo a faltar perquè es mou l'altre bessó en l'últim segon.
La solució és simple - foc en què estarem, no on estan. Espereu fins que el primer bessó es mou fora de la pista al seu germà és al, i després seguir la mateixa tàctica que seria per a la Fase 1, que no sempre tenen èxit (de moment sembla que el doble dels moviments són esporàdics, encara que s'especula aniran a on hi ha més jugadors), però les possibilitats són altes que l'altre bessó acabarà atacant i "entrar en" el carril ocupat pels coets, la immobilització abans que tingui l'oportunitat d'atacar de nou.
Repeteix això fins que els cadells estan prou danyats.

FASE 3) La fase 3 és exactament igual que la fase 2 en termes de tàctiques i patrons d'atac, a excepció de dues diferències importants. En primer lloc, els dos bessons són capaços ara d'un atac làser de carril ample que va des d'un extrem de la pantalla a l'altra (però és bloquejat per les parets - usar això per el seu avantatge). Els danys per làser i normalment destrueixen immediatament el scuttlebots quan se'ls copeja. En segon lloc, només es necessita dues per ser danyat prou en aquesta fase - una vegada que es destrueix, l'altre se'n va, i la batalla ha acabat.

Amb tot això en compte, en general es suggereix que (suposant que és una festa plena) d'un a dos jugadors (en general els qui són capaços de comunicar fàcilment amb els altres) interruptors de manejar, i els altres 2 manejar els robots. Portar una bomba o una arma capaç de monstres de congelació és recomanable, ja que evitarà que es mogui sense haver de matar-los (com els nous sempre reaparèixer poc temps després de la mort).
A causa de la naturalesa de la lluita, estat dels vials efecte tenen poc o cap efecte o propòsit útil contra el cap, de manera que es suggereix que aquests espais es guarden per a càpsules o pastilles d'estat de salut Remei al seu lloc.

Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dt Set 20, 2011 6:16 am

Zona 3
Lord Vanaduke

La part més dura de la batalla esquivant el foc d'ombra que genera quan Vanaduke colpeja el terra. En última instància, l'objectiu principal de la batalla és matar Vanaduke, sinó mantenir-se amb vida també és important en aquest procés. Foc ombres han de ser extingit cada vegada que es genera en el camp de batalla activa per prevenir accidents topades amb ell més endavant. Una altra opció és la prevenció, que requereix que el jugador (que té aggro Vanaduke) a romandre fora de la seva línia de visió en tot moment. Això es pot fer per ell o la congelació de cometes per estar darrere d'ell en tot moment al llarg de la batalla. Tingueu en compte que la seva agressivitat es desplaça al jugador que tracten el major dany a ell.

FASE 1) La primera etapa té dos atacs. Que girarà el cap a l'maça d'un jugador, que pot causar un incendi i atordir si es posa en contacte, i crea un tremolor lleu que trenca recolza cap. Pegats de terra immediatament s'encendrà a una tonalitat taronja a l'atzar, i la runa poc arribarà als punts amb la possibilitat de causar incendis i atordir així. També pots córrer cap a un jugador, i immediatament pot seguir amb una maça. Convoca a quatre caminadors escòria per lluitar al seu costat, i es generen més que tots ells estiguin morts.

FASE 2) Després de prendre el suficient dany, que es retirarà al final de la sala, cauen de genolls, i ocultar el seu rostre com la seva màscara es desprèn de la seva armadura i comença a surar en un incendi, mentre que dispara bales al seu voltant. Dues bales vermelles gegants també en òrbita al voltant de la màscara. La seva màscara serà immune als danys, així com bales constantment disparar, sempre i quan està en flames. Utilitzant el waterballs sempre, el jugador ha temporalment "remar" màscara Vanaduke a ser capaços de danyar-lo. Waterballs també pot destruir les bales, incloses les grans, en òrbita. La seva màscara es tornarà a encendre en cinc segons, i les bales en òrbita tornarà a aparèixer en el temps.

FASE 3) Després de repartir bastant mal a la màscara, la màscara tornarà a la cara de Vanaduke. La primera fase es reprendrà, amb l'excepció de quatre grans esferes de foc que orbiten al seu cos. Oscil Vanaduke de maça i runes ara poden generar incendis a la zona d'ombra es posa.

FASE 4) L'etapa de la màscara es repetirà una vegada més, però, amb més bales i més ràpid. Cavallers àgil de superar aquesta etapa s'han destruït amb èxit màscara Vanaduke i passar a la fase final.

FASE 5) La fase final és com la fase 3, amb excepció de Vanaduke ara tindrà dues onades d'òrbita orbes flames, generar Guàrdia escòria en comptes de caminadors de escòria, i pot llançar un atac al corrent de foc, que no causa danys, però poden causar incendis si un Cavaller entra en contacte amb les flames. Tot i orbes Vanaduke de la flama pot bloquejar bales, una arma de foc és altament recomanable per a l'etapa final (cal assenyalar que les boles de foc que defensen Vanaduke en les etapes del seu cos pot ser temporal extingit amb les boles d'aigua)
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por FreeMaresme Dt Set 20, 2011 8:37 am

Molt complerta, ara nomes et falten els video tutorials xD
FreeMaresme
FreeMaresme

Posts : 83
Join date : 13/09/2011
Age : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Tychon Dt Set 20, 2011 8:54 am

Putu google translator!

Zmario, si et sembla bé t'aniré editant el post pels errors de traducció.
Tychon
Tychon
Admin

Posts : 26
Join date : 13/09/2011
Age : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por FreeMaresme Dt Set 20, 2011 8:58 am

Llavors, no te merit Razz
FreeMaresme
FreeMaresme

Posts : 83
Join date : 13/09/2011
Age : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Txell Dt Set 20, 2011 5:58 pm

Déu meu... jo vaig veure el post així... i vaig pensar, ja m'ho llegiré més tard xDDD
Txell
Txell

Posts : 26
Join date : 13/09/2011
Age : 33
Location : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Darkonik Dc Set 21, 2011 12:38 am

Una foto o algo hijo mio que así no eh... esto no se traga xD
També podríem publicar una guia o consells/estratègies per arena/sales de perill no? : D I després també podríem comentar alguna cosa dels PvP, pero da palo.
Darkonik
Darkonik

Posts : 14
Join date : 15/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dc Set 21, 2011 12:42 am

Bueno ja se que ho e gafat de la wiki i le traduit a i freesmare no he pogut ficar el s links pq no m deixa, no tnic perimsos...
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por FreeMaresme Dc Set 21, 2011 1:50 am

L´ho gracios no es copiar-ho, sino explicar-ho amb les teves paraules Sad
FreeMaresme
FreeMaresme

Posts : 83
Join date : 13/09/2011
Age : 45

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Zmario Dc Set 21, 2011 4:29 am

vale ya ho tindre amb compte Embarassed
Zmario
Zmario

Posts : 50
Join date : 14/09/2011

Tornar a dalt Ir abajo

Estratégies per els Jefes Empty Re: Estratégies per els Jefes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum